« Terug naar het overzicht

Het prijskaartje van een goed advies

Geplaatst op: 4 januari 2016

De klant wordt steeds meer koning als het gaat om het zorgen voor zijn financiële toekomst, ook al heeft hij daarom niet gevraagd. Een terugtredende overheid zorgt ervoor dat hij in toenemende mate zijn zaken zelf zal moeten regelen en daarmee stijgt de vraag naar financieel advies. Er is dus een groeiende behoefte om de onzekerheid over pensioen en zorgkosten van de oude dag weg te nemen en daarmee stijgt de vraag naar financieel advies.

Direct betalen Nu de klant de factuur direct moet betalen, neemt de druk op het tarief toe. In de logistiek rondom het advies valt nog een wereld te winnen. In de nieuwe wereld van morgen zal face to face advies een van de opties zijn, naast telefonisch of chatcontact en vooral webcamadvies. De klant zal grote delen van de inventarisatie overnemen voor zover deze al niet wordt gedaan door mijnpensioenregister.nl of de opvolger van deze site.

Advies en bemiddeling: nieuwe stijl  en de weg naar de aanbieder zal een digitale straat zijn, waaraan steeds minder  mensenhanden te pas komen. Dit betekent dat de hoogte van de inkomsten uit een transactie zal dalen, maar het aantal transacties fors zal toenemen, omdat advies betaalbaar wordt voor een grotere groep klanten. De adviseur die hierop voorsorteert en met de nieuwe werkwijzen aan de slag gaat, is de winnaar van 2016 en de daaropvolgende jaren.

De Hypotheekfabriek is al sinds 2012 een compleet nieuwe stijl aangemeten waarbij de ouderwetse service op het gebied van advisering nog steeds gewaarborgd is maar de hypotheekbemiddeling compleet digitaal en innovatief verzorgd wordt. Dit zorgt voor razendsnelle verwerkingsprocessen en de klant profiteert hier enorm van.

De hypotheekfabriek is als enige adviesbedrijf in staat om een compleet hypotheektraject voor slechts € 999,- te verzorgen. Dit is een ongekend lage prijs en als je dit vergelijkt met de standaard tarieven dan bespaard de klant duizenden euro’s.

De hypotheekfabriek biedt een persoonlijk hypotheekadvies, complete bemiddeling van A tot Z inclusief het afsluiten van een (vaak door de bank verplichte) overlijdensrisicoverzekering.

Versterken van de vertrouwensband In een tijdperk dat de reputatie van het ene na het andere instituut sneuvelt, neemt de behoefte om mensen en organisaties te kunnen vertrouwen alleen maar toe. De financiële adviseur heeft dat vertrouwen van zijn klant en heeft daarmee een voorsprong op elke aanbieder. Het versterken van die vertrouwensband door zinvol contact met de klant legt een solide basis voor toekomstige adviestrajecten. Daarnaast heeft de klant de mogelijkheid om de kwaliteit van een adviesbedrijf te toetsen aan de hand van de recensies op de vergelijkingswebsites als independer en advieskeuze.nl

© 2024 - De Hypotheekfabriek - Realisatie & hosting: Esselink.nu