« Terug naar het overzicht

KLANT WIL VOORAL DIENSTBAARHEID

Geplaatst op: 15 oktober 2014

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial Inspiration (NFI) van het New Financial Forum.

Al snel wordt duidelijk dat klanten grote waardering hebben voor adviseurs die hen op kritische momenten adequaat terzijde hebben gestaan en staan. De integrale benadering van de adviseurs spreekt de consumenten ook aan. Verder vinden ze het belangrijk dat de adviseur wijst op ontwikkelingen die voor hen van belang zijn. De adviseur dient ook werkelijk aandacht voor hen te hebben. En hij moet betrouwbaar zijn. Dienstbaarheid, dat is dus wat de klanten willen.

Lees de klantbeoordelingen van een adviseur op de onafhankelijke vergelijking websites en laat je gezond verstand zijn werk doen, aldus een woordvoerder van De Hypotheekfabriek.

 

© 2024 - De Hypotheekfabriek - Realisatie & hosting: Esselink.nu