ING stelt Hypotheekhulp centraal in campagne
Geplaatst op: 17 januari 2013ING start de wooncampagne `Oranje is je thuis voelen’. Met de campagne wil de bank-verzekeraar inspelen op de sterk veranderende woningmarkt en klanten die zich in deze tijd zorgen maken over hun huis en de betaalbaarheid van hun hypotheek. Daarom staat in de nieuwe campagne de Hypotheekhulp centraal.
De Hypotheekhulp is al eerder geïntroduceerd, en is een middel om klanten inzicht te geven in hun financiële situatie. Nieuw onderdeel van de Hypotheekhulp is de Hypotheek Stresstest, een online test om huizenbezitters een eerste beeld te geven van hun persoonlijke financiële situatie. In een paar stappen weten zij of hun hypotheek extra aandacht nodig heeft en welke eventuele stappen er nodig zijn. Indien nodig biedt ING verschillende oplossingen, zoals Rentepauze of hulp bij het tijdelijk verhuren van een woning.
De Hypotheekfabriek
De hypotheekfabriek is als zakenpartner van ING en onafhankelijk intermediair uitstekend in staat om u te assisteren met de stresstest en het adviseren en begeleiden in het ont-stressen van uw hypotheek. Kijk eens vrijblijvend op onze website en overtuig u zelf van de mogelijkheden die wij bieden.
Wij maken graag tijd voor u!