« Terug naar het overzicht

Obvion start met nieuwe tv-commercial

Geplaatst op: 4 februari 2013

Vandaag wordt voor het eerst de nieuwe tv-commercial van Obvion uitgezonden: “Bestaande klanten hebben een streepje voor”. De commercial is onderdeel van de campagne Hypotheken met een geweten, die Obvion in het najaar van 2011 startte.

In de commercial claimt Obvion dat er voor bestaande klanten net zo hard gewerkt moet worden als voor nieuwe. Door in gesprek te gaan met klanten kunnen er oplossingen worden geboden, waarmee klanten ervoor kunnen zorgen dat hun hypotheek de beste blijft.

“Meerdere onafhankelijke onderzoeken van MoneyView onderstrepen al jaren op rij de kwaliteit van onze hypotheken. We vinden het belangrijk dat klanten weten waar ze aan toe zijn en niet voor verrassingen achteraf komen te staan. Daarom werken wij met onafhankelijke, streng geselecteerde adviseurs. Die ons ook vergelijken met andere aanbieders. Zodat ze een hypotheek adviseren die goed aansluit bij de situatie van de klant. Immers, het beste advies is een onafhankelijk advies, ook als klanten al een hypotheek hebben.”

De Hypotheekfabriek

De Hypotheekfabriek is zo’n streng geselecteerde aanbieder en de adviseurs voldoen aan de strengste kwaliteitseisen. Met name de reparatieservice van lopende hypotheken is absoluut een aanrader. Waarom oversluiten als uw huidige hypotheek na reparatie weer voldoet aan alle gestelde voorwaarden. Herziening van dure verzekeringen waarvoor u waarschijnlijk nog jaren provisie zou moeten betalen  worden door onze adviseurs aangepast naar provisievrije verzekeringsoplossingen.

U betaald een vast bedrag van slechts 999 euro.

© 2024 - De Hypotheekfabriek - Realisatie & hosting: Esselink.nu