Obvion: Hypotheken met een geweten
Geplaatst op: 25 mei 2013De Obvion Campagne ‘Hypotheken met een geweten’ is onderscheiden in de categorie Financiële dienstverlening.
‘‘Obvion heeft een nuchtere kijk op zaken en gaat daarom op een verantwoorde wijze om met de risico’s die bij het financieren van wonen komen kijken. We zijn betrokken en gebruiken van daaruit onze expertise met hart en ziel voor al onze klanten. Vanuit die bevlogenheid zetten we met een professionele drive onze kennis in, omdat we er van overtuigd zijn dat hypotheken altijd beter kunnen”, aldus Cynthia Tulp, adjunct-Directeur Marketing, Communicatie en Sales,.
De campagne ‘Hypotheken met een geweten’ sluit prima aan bij het thema: ‘merken met een missie’. ”Het winnen van deze prijs bevestigt dat we de juiste snaar bij consumenten geraakt hebben’’, zegt Tulp.
De hypotheekfabriek is één van de streng geselecteerde financieel dienstverleners die een nauwe samenwerking hebben met Obvion en wij feliciteren Obvion met het behaalde resultaat. Onze ervaringen met Obvion zijn uiterst positief en wij merken dat er vanuit Obvion word meegedacht aan het verbeteren van klantcontact en service.
Een praktijkvoorbeeld: Een klant van Obvion verhuist naar een nieuwe woning en neemt zijn hypotheek mee. Tussen de verkoop van de eigen woning en de aankoop van de nieuwe woning zit slechts 1 week maar dient financieel overbrugt te worden met een overbruggingsfinanciering. Standaard kost dit de klant 1% van de overbruggingslening. In overleg met Obvion heeft onze adviseur aangegeven dat dit nogal kostbaar is voor slechts 1 week, en Obvion was het daar mee eens.
Sindsdien verstrekt Obvion de overbruggingsleningen kosteloos.
Onze klant bespaart hierdoor veel geld en wij hebben zelf ervaren dat de slogan Obvion ”Hypotheken met geweten” werkt, aldus een woordvoerder van De Hypotheekfabriek.